Kontakt

FAQ og kundelogin

Svar på de mest stillede spørgsmål til vores tilbud finder du hurtigt og let under vores FAQ. Yderligere oplysninger omkring din eksisterende booking finder du i dit personlige My SnowTrex kundelogin.

Kontakt for tilbud, forespørgsler og bemærkninger

Du vil gerne opstille et uforpligtende tilbud? Så klik venligst på Søg & book og brug vores mange nyttige filtre til at finde dit perfekte tilbud.

Du har spørgsmål til et tilbud, generelle spørgsmål til vores produkt eller til vores bookingbetingelser? Så send os venligst en mail, til info-dk@snowtrex.com.

Kontakt for bookingtilføjelser

Du har allerede booket, men har et spørgsmål eller vil gerne have foretaget en ændring i din booking?

Så send os venligst en mail med angivelse af dit bookingnummer til bookingtilfoejelse-dk@snowtrex.com eller benyt kontaktformularen i din personlige My SnowTrex konto kunde-login.

Kontakt for afbestillinger

Du kan ikke tage på den bookede skiferie som planlagt? De aktuelle afbestillingsomkostninger samt muligheden for direkte selv at afbestille hele bookingen, finder du i den personlige My SnowTrex konto kunde-login.

Vil du høre om betingelserne for delvis afbestilling, ombytning af rejsedeltagere eller ombooking eller har du andre spørgsmål vedr. afbestilling? Så send os en mail med angivelse af dit bookingnummer til afbestilling-dk@snowtrex.com.

Kontakt & Åbningstider

TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 KÖLN (GERMANY)

Kontakt

Kontakt
89 88 11 67 eller +4922188828448
+49 221 33 60 62950
info-dk@snowtrex.com

Åbningstider

Man-fre:
Lør: Lukket
Søn: Lukket